Yleisimmät asiakkaiden kysymykset kaiteista – osa 3
Nyt on aika esitellä kolmas ja viimeinen osa julkaisusarjastamme, johon keräämme yleisimmät kysymykset, joita saamme asiakkailtamme! Myös tällä kertaa olemme ottaneet avuksemme Natalia Lerulfin, joka työskentelee asiakaspalvelussamme.
Viimeisessä osassa keskitymme kysymyksiin, joita saattaa ilmetä kaiteidemme tilauksen, oston ja toimituksen yhteydessä. Jos olet missannut aikaisemmat osat, löydät nekin täältä blogista: Osa 1 käsittelee kaiteita ja kysymyksiä, joita saattaa ilmetä tuotetta valittaessa, ja osassa 2 käsittelemme kaiteiden asennusta ja huoltoa.
Tunnen itseni epävarmaksi siitä, kuinka otan mitat. Pitäisikö minun ottaa avukseni joku alan asiantuntija?
– Ideamme on, että sinun ei tarvitse olla rakennusalalla voidaksesi tilata tai asentaa kaiteemme, vaan haluamme tehdä sen mahdollisimman yksinkertaiseksi sinulle asiakkaana. Sinun tarvitsee ainoastaan antaa alustan, johon kaiteesi asennetaan, ulkoreunojen mitat, esimerkiksi kulmasta kulmaan tai reunasta reunaan. Jotta kiinnitys ei joutuisi liian lähelle reunaa, teemme sisennyksen alustaan, mutta se tapahtuu automaattisesti, joten sinun ei tarvitse ajatella sitä itse.
Suunnittelutyökalussamme on selkeät aputekstit, jos olet epävarma. Sieltä löytyy myös mittamalleja, joiden avulla näet helposti, kuinka sinun tulee ajatella ja laskea. Nämä löydät myös tuotesivuiltamme, tekniset tiedot -osiosta.
Mikäli sinulla on erityisiä toivomuksia, tai jos tunnet itsesi epävarmaksi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Voinko peruuttaa tilaukseni tai tehdä siihen muutoksia?
– Ennen kuin olemme aloittaneet kaiteesi valmistuksen, peruutus ei ole mikään ongelma. Mitä tulee muutoksiin, se riippuu hieman siitä, kuinka ajoissa saamme siitä ilmoituksen, sekä siitä, mistä muutoksista on kyse. Mutta tietysti haluamme auttaa sinua siinä määrin kuin mahdollista, joten mikäli haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian.
Kuinka pitkä on toimitusaikanne?
– Jokaisella tuotesivulla on tiedot siitä, kuinka monta päivää tuotteen valmistuksen on laskettu vievän. Kun olet tehnyt tilauksesi, löydät tilausvahvistuksesta tiedot tilaamasi tuotteen valmistusajasta, ja lähetämme kaiteesi heti, kun se on valmis. Saat sähköpostiviestin, jossa on tiedot lähetyksen seurannasta. Sen jälkeen Schenker ottaa yhteyttä sinuun, jolloin voitte yhdessä päättää toimituspäivän.
Mitä toimitus maksaa?
– Se sisältyy hintaan! Hinta, jonka näet tilauksen yhteydessä, on se hinta, jonka maksat kaiteesta. Siihen ei lisätä toimituskuluja eikä muitakaan piilokuluja.
Täytyykö minun olla kotona tilauksen saapuessa?
– On tärkeää, että joku on paikalla vastaanottamassa tilauksen. Jos käykin niin ikävästi, että kaide on vaurioitunut kuljetuksen aikana, se tulee dokumentoida yhdessä kuljettajan kanssa ennen kuin allekirjoitat vastaanottaneesi toimituksen. Jos sitä ei ole dokumentoitu, saattaa olla vaikeaa tehdä reklamaatio, mikäli jokin osa on vaurioitunut. Tutustu ostoehtoihimme lisätietojen saamiseksi.
Voinko tilata nyt ja saada toimituksen myöhemmin?
– Se ei ole mikään ongelma! Voit tehdä tilauksen nyt ja ilmoittaa, millä viikolla haluat toimituksen, jolloin toimimme sen mukaisesti ja lähetämme tilauksesi sinulle sopivaan aikaan.
Oletko valmis etsimään oikean kaiteen juuri sinulle? Meillä on lasikaiteita, ruostumattomasta teräksestä valmistettuja kaiteita, vaijerikaiteita ja käsijohteita!